my lindskog

my lindskog

2009-10-23

med 55 minuter

till godo kom jag ihåg det; blogginlägget!! ve och fasa om jag hade glömt *blink*
något annat jag också hade glömt är att natten till söndag får man sova en timme extra; underbart..
och verkligen behövligt.. känns som jag är kroniskt trött nu för tiden.
en annan sak det kan behövas till är att jag lär behöva all energi jag kan få till på söndag då "kära" farmor ska firas med hela släkten; den sidan i alla fall.

nog pratat om det tråkiga denna helgen.. imorgon drar vi till malmö jag och älsklingen. ska bara njuta av varandras sällskap, bra väder (inte regn åtminstone) och så massa affärer så klart..
och jag tror jag vet var vi ska äta också och då blir det garanterat god mat också.
så med det sagt så behöver jag denna nattens sömn också..
men innan dess vill jag bara säga att jag känner ett litet hopp; efter att ha sett kalle och chokladfabriken (som inte alls är någon barn- eller familjefilm) så tror jag Lite på mänskligheten, att värna om dom fattiga men framförallt att ingetting är omöjligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar