my lindskog

my lindskog

2009-09-05

ibland

överträffar mänskligheten en.. som idag när jag spurtade från stadsbussen till tåget och Helt hade glömt att jag hade sufflen i fick. plötsligt var det någon som ropade bakom mig, vänder mig om och då får jag se en man ge shuffeln till en annan kille som sprang mig till mötes och Gav tillbaks den; log åt snällheten som vi faktiskt glömmer att människor (visa i alla fall) bär på!!

en annan godhet, för att inte säga Underbarhet bär älsklingen på. igår så satte han ihop sängen, jag skötte faktiskt marktjänsten och lagade mat O tvättade. idag hade han satt ihop sängborden, medan jag jobbade och drog in pengar.

min pappa stod för veckans positiva överraskning när han dök upp på passet i torsdags. det gjorde ca. 20 andra också (tack för det) och en hel del av dom var på premiär-passet så Lite bra måste det har varit.
nu är det regn-rusk-mys med god mat O en bra film (stig larssons män som hatar kvinnor).
vill också säga att stockholm by the way var underbart samt lägga in en bild på det Nya sovrummet:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar