my lindskog

my lindskog

2009-09-17

half ton teen

en dokumentär tydligen en serie i tre delar varav den första visades igår var egentligen väldigt gripande..
hur kan man väga ett Halvt TON?! som tonåring?! och följdfrågan: hur kan man låta sitt barn äta sig till den vikten?!
dokumentären var inte bara gripande utan man förstod faktiskt Varför.. men även väcktes inte bara (en viss känsla av motbjudande) utan kanske Lite förståelse.
och andra sidan är det ju liksom x flera min egen kroppsvikt; så jag kan ske inte ska klaga?!

har och andra sidan gjort något åt min egen kroppsvikt idag; danspasset på friskis kl:19 har ni väl inte glömt?! det är så underbart att se människor må så bra, för dom ler verkligen från hjärtat (O träningen får vi på köpet).
imorgon ska jag också försöka vara duktig, friskis har morgonjympa kl:7, stänger jag inte bara av alarmet på mobilen så lär jag dyka upp.
på vägen hem ska jag handla bullar: undra bara var man gör det i helsingborg.. goda bullar menar jag?!

på förmiddagen så är det en Liten snabb visit på IKEA som gäller för att inköpa den Sista pusselbiten till sovrummet.
efter det bär det av till knutpunkten för att åka över till helsingör, i sällskap med svärföräldrarna, och njuta.

ps. godaste schampoot lukt mässigt (naturelle smultron) är snart slut ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar