my lindskog

my lindskog

2009-09-19

sensommar-fredag

helt Underbart; strålande väder, trevligt sällskap, danska wienerbröd och ljuvlig mat som avslutning..
så kan man väl sammanfatta fredagen med en tur över till helsingör.

på kvällen så skulle vi hyra film, men i sista stund så kom jag på att jag lovat bort att se wallander med lilla syster så det blev TV istället. och jag måste bara få klaga lite: det finns Inget på TV en fredagkväll nu mera; eller det finns massor men inget vettigt.

hade även planen att tärna i morse men tog mitt förnuft till fånga när jag vaknade och förkylningen fortfarande var kvar. så ingen träning utan ensam-mys-frukost-i soffan-framför TV.
nu kallar snart duschen, lite tidsfördrivande innan avresan till landskrona och jobb.

ps. 101:a inlägget snart avslutat. (och skulle emelie se det får du gärna svara *blink*) ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar