my lindskog

my lindskog

2009-09-23

så skulle vi då

tävlings-gissa om vem som var mördaren i Wallander. men så börjar filmen med att man får Se vem som är det.
inte roligt alls, ingen tävling med andra ord, men filmen var lika bra för det. speciellt slut scenen "lite avundsjuk bara!!".
tror nog det kommer bli något; fast som vanligt så väntar dom väl till sista filmen/avsnittet..
varför är det så?! eller det är väl spänningen och väntan på att dom Ska som gör att man Lite vill se filmerna/serien.
men jag är ändå trött på att vänta på att paren ska skapas.. och då ska vi inte snacka om Bones.. kom igen liksom!!

nu har jag precis kört 45 min. core med iForm, så nu kallar duschen innan det är lite mat innan cykeln ska ta mig ner till knutan, tåget och så småningom jobb!!
hoppas bara att kvällen går fort, man har lagom mycket att göra och snart är på väg hem igen.
för imorgon är jag ju Åter ledig och ska inte bara ha pass utan lunch med syster och mor i landskrona; mysigt.
och sen ska jag nog upp om M&M för att få mig en ny Harry Bosch bok att läsa, nu känner jag för en kriminalare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar