my lindskog

my lindskog

2009-09-13

städar söndag

har det verkligen varit idag. inte bara har vi tvättat intensivt i express-stugan i två timmar utan städat riktigt ordentligt; för att det Behövdes..!!
fick sorterat alla mina papper på mikro också och hittade ett och annat som jag glömt, eller trodde jag gjort av med (carina nu har jag hittat din mail :P).

efter det så bar det av till väla, fortsatte att vara duktiga: löparkläder till älsklingen införskaffades tillsammans med sänglampor, pappers-fack som förhoppningsvis ska hjälpa till att hålla ordning och så hittade vi ett Jätte fint datorbord.. precis i den stilen vi önskar oss.. nu är nästa projekt Stolen; tror det blir en aning svårare men men.. någonstans ska den väl finnas.

nu är det mys i soffan, ska se om den nya svenska kortserien på 4:an är något att följa.
innan jag går in och njuter av det Nya sovrummet.. so nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar