my lindskog

my lindskog

2009-09-15

sovmorgon

blev det i dag istället för pålsjö och en löparrunda; men det får vänta till imorgon då Ska jag ut.
fast det var ganska skönt att sova, sen gå upp och ha en långfrukost tillsammans med älsklingen, det händer ju inte allt för ofta.
och det bästa är att imorgon kan jag få samma sak; fast då kommer ju frukosten Efter att vi varit i pålsjö.

nu ska jag packa väskan innan jag ska bege mig av till jobb. har inte fixat månadskort så får Gå ner till stan (tur att det är nedförsbacke) och fixa det innan tåget avgår mot landskorna.
ikväll så ska jag däremot åka bil hem.. slutar vid 22-tiden och älsklingen slutar 45 minuter senare. så jag tar mig helt enkelt ut till honom åk åker hem. kan jag inte bara hjälpa honom att hitta en parkering (för jag har väl sagt att dom stängt av vår i TRE veckor pga. ledningsarbete?!) och så får jag se hur defa ser ut inifrån..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar