my lindskog

my lindskog

2009-09-27

tänka sig

att jag kunde ha så rätt, antingen så känner man människor väl eller så har man bara tur.. jag tror det är det första!!
sär jag skrev föra inlägget och tryckte på publicera så tänkte jag: "christoffer Kommer, garanterat, att kommentera detta.. och inte bara det; jag kommer bli klassad knäpp". och vem kommenterade och skrev att jag inte var klok?!
kan ju få kommentera tillbaks då; ska jag hälsa dig välkommen in i sekten?!

sista dagen att jobba imorgon sen är det en dags ledig. då tänkte jag försöka plåga mig i genom ett lunch-spin-pass och Inbilla mig att det är kortare än ett vanligt pass.
sen får jag förtjänsten på kvällen; bi med lilla syster kanin.. flickan som lekte med elden. hoppas den är lika bra som första.

nej nu kallar sängen, imorgon är det löpning på träningsschemat; på förmiddagen men inte innan kl. 08 så du kan vara lugn christoffer.

1 kommentar:

  1. =)
    Nej, Tack! Inget sektmedlemsskap för min del. "Lunch-spinning" låter härligt ju... eh?! :)

    Själv skall jag börja träna nu, fått en utmaning till springtime 2010, så får väll se om jag kan vinna den :)

    SvaraRadera