my lindskog

my lindskog

2009-09-29

doing housewife duties

känns lite så i alla fall; vikt tvätt (nej jag tvättade inte det gjorde älsklingen), diskat, dammsugit..
fast jag har gjort en Sak Anka aldrig skulle ha gjort; rengjort den tömbara behållaren i Shrek. UÄRK!! säger jag bara.

efter en "hemsk" dag igår med Sjukt mycket att göra på jobb och tågförseningar av inte denna värld (vad hade man gjort utan en underbar älskling som som tur är jobbade kväll?!) så har Denna dagen börjat underbart.
älsklingen hade sovmorgon även idag och jag var ledig: hur länge sedan var det som Inte någon mobil ställdes på alarm för att vi skulle komma upp i tid?! jag minns faktiskt inte..
efter en välförtjänt sovmorgon så var jag på lunch-spin-passet. helt okej för att vara ett spin-pass.. men jag kan ju inte tända till på spinning, jag behöver lite klapp, höga knän och att hjärnan får tänka på koordinations rörelser emellanåt!!

nu är det snart City som gäller, möta upp syster för att äta innan bion. ska bli riktigt nice med kvalitetstid med henne; Länge sen. och god mat är aldrig fel, och inte stig larssons film heller (ialla fall inte första).
snart so long; men jag kom på att jag nog inte PR'at för mitt gästledar-pass i höganäs nu på lördag kl:11oo, eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar