my lindskog

my lindskog

2009-08-29

adrenalinkick

fick jag i torsdag, jag vet att det är lite dåligt av mig att skriva först nu men va f**n; jag är inte mer än människa!!
det som orsakade kicken; som nästan gjorde en hög för endorfiner är ju kroppens eget morfin så inte så konstigt egentligen, var första danspasset i Hbg föreningen.
Tack alla underbara motionärer som kom, och tack monica för den underbara uppvärmingen. och så syster så klart: du gjorde att nerverna höll sig i någorlunda schack
kan ju hoppas att det kommer några fler nästa gång; inte för att det var få utan för att dom som då var där borde ha pratat om hur bra, roligt och dansant det var!!

i dag ska jag äntligen få vara en av dom människorna som står på knutpunkten och så småningom lund c med en resväska och förhoppningsvis få dom jobbande pendlarna att önska, så som jag önskat Hela sommaren, varje helg, att jag också hade fått stå där med en resväska!!
sthlm är slut destinationen och i morgon är det tjejmilen som gäller. är det någon annan som också ska vara med så vill jag påminna om rosabandet vägen; så att man har tillfälle att skänka 50kr, där ska jag i alla fall springa.

nej nu måste jag packa, fixa till mig och sen försöka hinna med stadsbussen ner till knutan..
och förresten; missade ni danspasset i torsdag har ni chansen igen nu på torsdag kl:19.

ps. håll tummarna i morgon för mig, har inte gått bra alls dom sista gångerna jag sprungit ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar