my lindskog

my lindskog

2009-08-02

en riktigt bra

dagen efter har det varit.
och kvällen innan var inte så tokig den heller. fick dansat, inte bara med svärfar utan även med alla andra herrar runt bordet.. ja förutom älsklingen då.. och andra sidan är han väl ingen herr så han slapp väl undan därför. och andra sidan så sa han att vi skulle börja öva hemma och att målet skulle vara att dansa på nästa års grisfest.
får se om han lever upp till bevis eller om det bara var fyllesnack; fast att vi inte var så fulla egentligen!!

det blev en liten avstickar men nu kommer jag till dagen idag; fick oss en liten välförtjänt sovmorgon.
sen var det frukost och efter det kände jag liksom för att springa Lite. sagt och gjort, gav mig ut på min lilla runda i gärsnäs; inte för att byn är så liten att det bara kan finnas en men den är den enda jag är van vid och hittar (i alla fall nästan). det var jätte varmt men det gick faktiskt helt okej.
efter det så var det en välförtjänt dusch och sen la vi oss i trädgården för att njuta av sol, skvaller (jag i form av veckans Nu) och sova (älsklingen).
efter någon timme så var det mat; hur underbara svärföräldrar har man inte som inte Bara servar en utan även ändrar sin mat till GI efter oss.. ur gulliga.
efter maten skulle vi egentligen bara upp och packa, hamnade På sängen och det sista jag minns är att jag hörde trappsteg i trappan upp och att jag tänkte att älsklingens mamma måste tro att vi sover.. sekunden efter gjorde vi nog det för vi vaknade av systers sms..

sen var det bara en bilresa hem, solning, en kvällspromenad, Onyttigmat (jag vet men se det som en avstickare från GI-stigen) och slutet på harry potter filmen tre tills jag ligger i sängen och bloggar med en sovande älskling bredvid mig.
han försöker i alla fall.. inte lätt när grannens ungar springer ut och in, upp och ner för trappor, och slår i dörrarna *gRrRr*. snart får jag kanske gå och göra något åt det så han kan få sin skönhetssömn så att jag inte behöver vakna imorgon för att kunna väcka honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar