my lindskog

my lindskog

2009-08-13

gillar inte alls

sex dagars jobb vecka; det innebär ju bara EN dags ledigt.
sista dagen på första delen är trotts allt idag så imorgon är jag i alla fall ledig.
då blir det lunch med syster och mamms. ska testa nya stället i landskrona.
ska också hämta änglarna till malin hos my.. kanske blir det lite väla & ikea eller ås blir det en snabb runda med syster i landskrona.. vi får se. hade i alla fall behövt en ny top, linne, tunika till kvällen då jag O älsklingen ska lyxa till det och gå ut och äta.

sen är det jobb igen hela helgen. men tur i oturen så är det dagpass så man kan i alla fall ha Lite av ett liv på sin fritid; och inte bara sova!
nu ska jag packa ihop sakerna innan jag ger mig ut i regnet(?) för att så småningom komma till jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar