my lindskog

my lindskog

2009-08-01

grisfest

är det snart som gäller här nere på österlen; eller rättare sagt Gärsnäs (men det vet knappast någon var det är).
i alla fall så är det snart dax för kvällens stora höjdpunkt, kanske helgens, grisfesten med nästan 300 personer, typ hela gärsnäs med gran byar?!
vi får väl se hur festen blir, och om jag kan lura till mig en dans av älsklingen.. annars får jag väl ta den äldre versionen av honom; svärfar!!

annars så hade som vanligt varit mycket att göra på jobb, så igår var jag inget vidare social.. men jag nannade kudden gott. får försöka gottgöra det idag då.
har även varit i ystad med andreas och olivia.. och älsklingen så klart. ganska så trevligt; fast såååå många affärer är där inte men va då då.

nej, nu ska jag jag fixa det sista med sminket och håret. lista ut vilka smycken jag ska ha och packa ihop dom kläderna jag ska ha med mig; festen är ju nämligen ute så det gäller och ha med sig några lager kläder så att en frusen själ som jag inte fryser!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar