my lindskog

my lindskog

2009-08-24

mycket nytt

blir det denna veckan;
första dagen på nya jobbet idag: avd. 4 Landskrona Lasarett. Känns riktigt bra, framförallt eftersom det innebär en halvering av pendling tiden, och att jag kan ta bussen om tågen skulle strejka. Och inte är det bara ett vik. året ut ett Helt ÅR... nice!!

denna veckan, på torsdag rättare sagt, blir jag också officiellt friskis-ledare för Helsingborgsföreningen i och med att terminen startar och jag kör mitt danspass: 19.oo i City.. joina vet jag!?

riktigt nytt är det inte men på lördag bär det av till sthlm för att springa tjejmilen i det vinande laget med mim, mor och mormor. har inte gått så bra dom senaste gångerna jag sprungit men formtoppen får gärna komma på söndag!!
lite nytt är det ju för i år eftersom älsklingen ska med; inte bara ska han få heja på utan det blir kanske en Lite shopping runda, god mat, trevligt sällskap och hotellnätter.

nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska försöka trolla fram något matigt att ha med mig till jobb; imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar