my lindskog

my lindskog

2009-08-06

flex

äntligen så kunde jag ta UT lite flex istället för att man, som vanligt?!, jobbar över några minuter upp till Mååånga minuter och får lite flex.
idag så var dock inte så fallet utan jag kunde gå ca. en timme tidigare när C-turen hade fått rapport, vi hade rondat och gått runt till patienterna och allt var.
vet inte om det var extra lugnt idag eller om det var för att vi hade en underbar löpare som kunde hjälpa oss med alla små sakerna; underbart var det i alla fall.. att kunna gå tidigare och att ha en löpare.

imorgon är det kvällspass, efter att jag lunchat med puttifar. ska bli riktigt trevligt. innan dess ska jag hinna med att tvätta och städa lite. imorgon är där garanterat ingen löpare men man kan alltid hoppas att det blir relativt lugnt.
vi ska i alla fall lyxa till det med att beställa; jobbar men fredagkväll så är vi värda det!! (jag vet att det inte är särskilt GI men jag kan väl vara värd lite sånt.. låg faktiskt på MINUS 2-3 cm om midjan).

nu är det sista delen av CSI och sen blir det nog Law and Order; SVU.. och antagligen en Liten skål med glass (sluta tjata och kom ihåg att jag går på GI :P)

ps. bara två dagar tills Emliee & Christoffer kommer *woohoo* ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar