my lindskog

my lindskog

2009-08-22

vet inte riktigt vad jag ska säga

egentligen så är jag inte förvånad, jag hade nästan räknat med det. men en Liten del av mig hade nog ändå hoppats.
har man ändå gett dom 5 år av ideellt arbete; 2 som värd och 3 som ledare, är det då för mycket begärt att Någon ska tacka en för tiden?! jag begär inte mycket men en liten blomma som för att visa att tanken finns där?!

10 trogna motionärer kom i alla fall igår, och körde järnet. dom såg verkligen ut att ha Roligt och efteråt fick jag ett litet snällt ord från alla, och så önskade dom mig så klart lycka till i Hbg. och orden; dom vägde i alla fall nästan upp bristen på blomman!!
något som verkligen vägde upp det är min Nya garderob som älsklingen jobbade med igår.
nu är det bara en helg kvar, sen är det nya jobbet i landskrona som gäller. Längtar.
en annan sak som jag längtar till nästa vecka är att höst-terminen börjar på Friskis & Svettis i Hbg. på tisdag ska jag kolla konkurensen på andra danspasset, sen på torsdag är det upp till bevis för mig själv; och jag har hört rykten om att det ska komma Lite stöd ifrån landskrona.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar