my lindskog

my lindskog

2009-03-17

värk

i varenda liten muskel känns det som; det är härlig träningsvärk man får efter boxpassen..
och andra sidan, hade jag varit där Lite oftare så hade kanske musklerna vant sig och det hade inte varit sååå smärtsamt dagen efter?!

ikväll ska det i alla fall tränas bort för träningsvärk Ska tränas bort och i kväll har jag ju pass så jag kommer inte undan hur jag än vrider och vänder på det.
Och andra sidan så Älskar jag att träna och ännu roligare är det att ha pass så jag klagar Verkligen inte!!

jag klagar heller inte på det soliga vädret, såå mysigt och Såå skönt.. kanske kan man säga att det är vär?!
synd bara att jag ska iväg till medirest på studiebesök och älsklingen måste fixa med sina däck (någon som vill ge sig till känna för att ha tagit ut luften eller punkterat dom, Någon?!) annars hade det nog blivit en lång promenad..
årets första med vår-jacka, väst, stor halsduk och solbriller..
Guud vad jag vill ha våren här NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar