my lindskog

my lindskog

2009-03-15

helg rapportering

i fredags var det som sagt jag, älsklingen, god mat och tv-underhållning.

somnade, under "pausen" mellan let's dance två sändningar, på soffan så älsklingen fick väcka mig och sen berätta vem som åkte ut. inget elakt emot Eeisabeth men det är skönt att mina favoriter är kvar!

i lördags så var jag på biblioteket mellan 10-12; friskis visade upp sin lugna sida och jag tog tillfället i akt att inte bara synas och höras utan jag fick prova på delar av gunillas yoga pass 2 ggr.
sen kom älsklingen O hämtade mig, efter att ha tankat så bar det av till gärsnäs.
efter att ha sprungit 6,4 km (älsklingen var med så det gick i ett Lungt tempo men skönt var det för vi hade nästan precis ätit och jag hade glömt sport-bhn hemma så fick springa i Vanlig) var det släkt-sammankomst.

idag tog vi sovmorgon och efter en god frukost hälsade vi på andreas, älsklingens bror; störde eller räddade honom ifrån städningen. efter en kopp te, som dragit LITE för länge, var det dags för hemresa.
efter lunch på remigatan var det Friskis och danspass; lika roligt som vanligt!

snart ännu en myskväll till ända, tidig morgon imorgon igen, och imorgon är det Ny vecka men Ny tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar