my lindskog

my lindskog

2009-03-30

4 days left

sen är det Flytt!! längtar så jag håller på att bli tokig; tur att jag har mycket att göra dagarna fram tills på lördag (jag räknar inte idag för större delen av dagen har ju faktiskt varit).

imorgon är det lite skola på förmiddagen, ska få reda på vad som händer efter man slutat..med examensbevis, legitimation osv. sen är det snabbt till landskrona för att hjälpa syster att flytta; länge leve kollektivt. på kvällen är det pass och någon gång där emellan, eller efter friskis, så ska det letas artiklar *woohoo*.

på onsdag så är det förhoppningsviss fika med Emelie; ÄNTLIGEN!! på kvällen ska jag iväg och hålla pass i Helsingborg; mycket roligt.. hoppas nu bara min egen-pr blir bra och att dom gillar passet och mig så att jag kanske, kanske kan få vara ledare där till hösten.
så klart så ska det hinnas med att letas lite artiklar någon gång under dagen, samt granska dom för på torsdag så är det plugg-träff med therese och då ska vi gå igenom artiklarna; bra att ha något att komma med då liksom, annars blir hon nog inte jätte glad på mig.

på fredagen är det tapetsera i lägenheten och på kvällen är det middag med svärföräldrarna; BÅDAS faktiskt.. riktigt vuxet. inte nervös, inte nervös alls!

sen så.. sen är det lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar