my lindskog

my lindskog

2009-03-06

underbara fredag

ja, det är synd att klaga på en sådan här härlig dag; och än är den inte slut!
vad gör den då Såå underbar?! jag vet egentligen inte själv men jag tror det är dom små sakerna:
har fått pyssla med skoluppgifterna idag på praktiken, så nu är nutritionsbedömningarna och kostregistreringen klar.
efter det så fick jag sluta för dagen så vid middagstid lämnade jag lund.

efter 2 timars power-napande var jag redo att laga kvällsmat tillsammans med älsklingen; jaa han gjorde maten och jag efterrätten men Nej inte vaniljkesella och bär utan kladdkaka.. lite duktig är jag i alla fall!!

nu väntar let's dance, mat med gott vin till och sen lite mysande i soffan.. som jag sa; dagen är inte slut så det underbara fortsätter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar