my lindskog

my lindskog

2009-03-08

ingetting kan stoppa mig

och ni kommer nog inte hitta mig död under göteborgsvarvet..
för första gången detta året snörade jag på mig jogging-skorna;
redan när jag tog på mig kläderna så frågade mig kroppen varför jag inte gjorde detta oftare..
och jag har egentligen inget bra svar på det; det har regnat, det har varit vinter med snö och kyla och så har jag kanske inte riktigt haft tid!
men nu är undanflykternas-tid förbi för det är ju så Skönt och så avkopplande att få ut och springa, Trotts att det REGNAR.

hädan efter får det bli två gånger i veckan, måste ju komma i form..

2 kommentarer:

  1. Du är allt lite galen=) Men bra jobbat.
    Fast är inte du redan i bra form?

    Vi måste ses snart så din kommentar.
    Måste verkligen bli av nu. Inte bara en massa snack.

    SvaraRadera
  2. Äru så dum så du ger dig på det en gång till?!

    Haha
    //
    Ch

    SvaraRadera