my lindskog

my lindskog

2009-03-25

the end

är det snart på praktiken, ganska skönt.. inte för att jag inte trivts utan för att det innebär att det bara är EN kurs kvar innan jag är färdig. sen att det i praktiken är Bara C-uppsatsen gör det inte enklare men vi är laddade eller hur pherese?!

som sagt så har jag haft en jätte bra praktik, och det ska bli underbart att komma tillbaks till sommaren; som färdig ssk. *woohoo* för mig. det gör dessutom att valet jag gjorde om vilket jobberbjudande jag skulle ta känns Rätt.

ny ska jag åter gå till min skål med start skogsbär med extra russin; nej jag vaknade inte precis det är vad min lunch består av. innan jag gör det vill jag bara tipsa om dagens låt: Enrique Iglesias - ring my bells
[som jag of the record hörde på mickeys intensiv pass i måndags.. duktig My som inte bara gick på ett Intensivpass utan också överlevde].

höll ju på att glömma; håll tummarna imorgon för att vi får nycklarna till nya lgh, vill sååååå gärna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar