my lindskog

my lindskog

2009-03-12

ångest

men jag vet inte riktigt över vad. orsakerna kan vara många...:
1. vikten, eller? har inte vägt mig på jätte länge, två dagar Minst!
2. skolan; inte börjat på arbetena (2 st. ska skrivas).
3. det sociala, var tar alla vägen eller varför drar jag mig undan?
4. träningen, hör ju egentligen ihop med översta.. FAST göteborgsvarvet närmar sig, går bara på mina egna pass på friskis..?!
5. kostar mycket att flytta, CSNbidraget är ju Inte allt för mycket..

lösning:
1. sluta vara sådan junkie; godis och annat onyttigt får tillhöra helgen, inte vardagen. nyttig mat är heller aldrig fel, kunde jag dessutom växt en decimeter till så hade problemet varit löst
2. ska börja med dom idag, bussen hem går om 15 minuter så snart så..
3. hur svårt kan det vara; lyft luren och bestäm träff med dom NU!
4. inte så svårt här heller: träna, Träna, TRÄNA. inte bara friskis utan springa 2ggr/vecka Minst.
5. jobba!!

eller så skyller jag allt på PMS -man är aldrig sig själv då..
ska iväg och köpa mjölk nu, för att kunna ta itu med orsaker och lösningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar