my lindskog

my lindskog

2009-03-02

kärlek

gör världen till en lite bättre plats att leva på, och framför allt roligare.
men även så gör det ju tv-program roligare; jag har spekulerat länge vilka som har potential till att bli par i let's dance men aldrig hade jag tippat på Niclas och Laila, fast resultatet blev Bra.. förutom alla frågor och pikar i fredagens program. och andra sidan så är det väl sånt som hör till; man vill ju höra svaren för man är Lite nyfiken men samtidigt tycker man det är pinsamt att dom måste göra såå stor sak av det, att det är det enda viktiga dom gjort i veckan som är värt att fråga om.

ny praktik denna veckan; var där endast två dagar men jag första intrycket är bra. har dessutom idag haft bättre tur när jag ringt om studiebesök och fixat ett par stycken.

helgen kan sammanfattas med ett ord: SUPER.
i fredags höll jag förmiddagspasset på friskis, Maja som värdade och då bli det alltid lika trevligt. planerade in en ev. dag då det blir tjejkväll och det var ett tag sen så skoj, skoj.
på kvällen så var det Hbg med syster; först mat, syster var Lite pinsam eftersom hon också är inom den branschen och inte tyckte att serverings personalen var tillräckligt förberedd. alla kan ju inte vara lika duktiga som hon!!
efter god mat, alldeles för mycket god mat så var det bio: Män som hatar kvinnor. jag har inte läst böckerna men filmen var bra.. nu vill man bara se tvåan.. men det tar väl ett tag till den kommer ut?!

i lördags var stammisarna på ikea, tycker snart att älsklingen och jag borde få VIP-kort; inte bara för att vi är där så ofta utan vi är ju ganska snabba i snabb-kassan.. som är till för dom med Få vararor och som vet hur man gör (iaf enligt mig).
på kvällen var det utgång efter förfest hemma hos syster. då hon också är i flyttagen så var det ganska få möbler; men jag fick någonstans att sitta så jag ska inte klaga.

helgen avslutades med halsovande till vasaloppet, starten såg jag i alla fall. då jag var på bio i fredags såg jag reprisen av let's dance; jag ville ju höra svaret på frågorna sa jag ju.. och sen så dansade dom ju jive, det kan man inte missa.
slutligen så var det dax för mig själva att få vara dansstjärna, riktigt många motionärer var där på mitt pass.. och dom såg ut att ha Minst lika roligt som jag. Eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar