my lindskog

my lindskog

2009-11-05

så olika

lediga dagar kan vara. sist var jag jätte duktig; städade, grejade, fixade med nästa termins pass och när älsklingen kom hem så var det ica som gällde.
idag har jag däremot gjort ingetting. efter en sovmorgon (hur skönt är det att Inte behöva ställa klockan?!) blev det en lång frukost i soffan, efter det var det sängen som gällde igen och två avsnitt av grey's anatomy.
sen gjorde jag inget speciellt.. fördrev tiden på datan och sen så fick jag göra mig iordning för älsklingen slutade och Lite pinsamt om jag fortfarande gått i pyjamasen vid 14.30. men så fick jag lite tid över och den fördrev jag i sann ego-boost anda med att kolla på mitt eget danspass; faan vad grym jag är!!
sen så var då älsklingen hemma, efter lite missförstånd så bar det iväg.

ikväll har jag dock varit Lite flittig; lagat mat, haft pass, träffat maja (önskade jag dig lycka till på resan?! annars gör jag det nu; lycka till), packat inför österlen och sen så sjönk alla plus poäng för dagen har avslutas i soffan, med kladdkaka och criminal minds..men va faan: man lever bara en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar