my lindskog

my lindskog

2009-11-07

inspiration

var vad jag fick idag. i alla fall Lite. jag måste erkänna att jag tyckte det var en aning tråkigt med tre michael jackson låtar och dessutom Efter varandra men det fanns några guldkorn som jag nog tar med mig till vårterminens danspass (tack för det cecilia..tror jag det var!!!).
nu är det snart duschen som gäller efter att ha sovit en Liten stund medan älsklingen knappat på datorn. men det var bara behövligt, sovande alltså för nu är jag utvilad inför en kväll i ystad. där blir det, antagligen, god mat och trevligt sällskap.

nu måste jag göra mig i ordning så jag inte chockar hela ystad och gör stora rubriker i allehanda:an men först vill jag bara tacka svärföräldrarna, inte bara för en skön helg utan även, för den Bästa förtidiga jul klappen man kan få.. även om den inte blir av framemot mars!!

ps. grattis i förskott lilla syster yster ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar