my lindskog

my lindskog

2009-11-15

pojkbandskär

skulle man kunna säga att jag är eller i alla fall manskörskär. för dom är ju bara Sååå bra team ola. och jag shiter i vad aftonbladet skriver om fusk, jag menar; sjunger gör dom ju för f**n själva!!

nu har älsklingen snart duschat klart, och det blir lite mys i soffan till innan sängen kallar. morgon för båda i morgon jue så gäller att se till att få sin skönhetssömn.
imorgon blir det också vuxen-poäng-syssla genom veckohandling. orkar egentligen inte tänka på det för det jobbigaste är liksom kvar: att få till en matsedel och vad som ska handlas.. *uärk*.. om bara någon kunde gjort det åt en?!
idag fick vi vuxenpoäng genom att städa och tvätta.
har även varit riktigt duktiga och traskat runt halva helsingborg känns det som. felet är bara att jag tror att stegräknaren hänger upp sig emellan åt eller så har jag den fotfarande på fel ställe så den inte känner av alla stegen..
får bli en ännu längre runda nästa gång för då borde det ju resultera i fler steg eller?!

nej, nu ska jag nog göra mig lite popcorn och se slutet av shall we dance.. ingen riktigt bra fundering om hur den kan sluta.. men snart så vet jag!!

ps. jag låsas inte om att jag missade blogga den 13/11, så är tacksam om ni inte heller nämner det.. är ju inte mer än människa ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar