my lindskog

my lindskog

2009-11-25

beröm

till min älskling som inte bara körde mig till introduktionsdagen för nyanställda sedan så lagade han mat och tvättade. sånt man tycker om så jag har kunnat ägna eftermiddagen åt att vika tvätt, se på grey's anatomy x2. dessutom så har jag fixat med fotona som kommit, inte bara har visa nu kommit upp i ramarna ut även en del i Vårat fotoalbum som det nu nästan börjar bli roligt att titta i.

vill även ge beröm till Alla motionärer som var på passet igår. sjukt många kändes det som, 50-70 pers kanske. och som dom, Vi, kämpade. och så lite beröm för mig inte bara för att jag lyckats hålla mig vaken hela förmiddagen fast jag bara suttit still, men också för att jag igår körde en ny sista låt.. som jag övade in rörelserna till på 15 minuter...
är man självmordsbenägen eller vad?! but I made it...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar