my lindskog

my lindskog

2009-11-11

inte van vid

att ha arbetskamrater som bryr sig om en. innan har man bara varit student eller vikarie och det är lite annorlunda att vara kollega; man har andra förmåner känns det som, och har jag fått uppleva. Tack så mycket!!

idag är det en riktigt Bra dag, och så har den knappt börjat.. men jag Vet det ändå.
fika med my idag; så mycket prat och trevligt sällskap att jag spricker. där efter blir det jobb, men när detta arbetspasset är över så är det bar En Enda arbetsdag kvar denna veckan sen är jag och älsklingen ledig tillsammans TRE dagar.
usch vad här ska fixas då: ska försöka ta oss an hallen, fira mormor, älsklingen ska Äntligen klippa sig..
och inte att glömma så ska jag ju till höganäs och ha danspass, ev. ska puttifar med och vara min driver. 11.oo i stora salen på friskis.. någon som kommer joina?!

nej nu ska jag hoppa in i duschen så jag inte missar tåget till my.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar