my lindskog

my lindskog

2009-11-23

försökte hjälpa till

igår med hallen.. kan väl konstatera att det gick Sådär. måla är inte riktigt min grej, även om det bara gällde ramar. men till slut blev dom helt okej, älsklingen ska ju alltid vara värst och målade skohyllan... och andra sidan hade jag aldrig haft tålamod till att måla så Mycket.
så har vi äntligen gjort slag i saken och beställt foto via internet. beställde även en del dubbletter så där blir kanske ett foto till någon snäll där ute *blink*.
bilder på hallen kommer när allt kommit på plats. guud vad jag längtar. så Fint det kommer bli. tack älskling för att du är så duktig.

nu ska jag nog göra mig lite mat till jobb, kanske dammsuga lägenheten lite snabbt innan jag hoppar in i duschen. tänkte att jag skulle Gå ner till knutan idag; ger mig inte bara massor med steg och motion utan jag slipper ju ha cykeln hela natten vid knutan.. ska ta mig till glumslöv efter jobb och få åka hem: lyxigt värre.
och joo christoffer, jag vet att det finns stadsbuss.. vissa av oss gillar att röra på sig helt enkelt!!

1 kommentar:

  1. Du är duktig My!! Fast Christoffer börjar också bli duktig går varje dag till jobb och äter bara fulkorn. Jag är så stolt. Fast jag vet att det väntar mig sen när jag ska bli smal igen=)

    SvaraRadera