my lindskog

my lindskog

2011-10-24

naturskön

helg har det varit i Åsljunga, som avslutades med åshöjdenlopppet. är det något som återkommer nästa år så rekomenderar jag det varmt, trevligare miljö får man leta efter.. och andra sidan så gjorde det underbara höstvädret nog en stor del; vid regn hade det nog blivit lilla tjurruset. för älsklingen så var det premiärloppet, i löparkarriären, men (förhoppningsvis) inte det sista!!

nu ska jag slänga mig i soffan och försöka kurera min förkylning, som jag försöker inbilla mig inte finns.. går väl sådär. så länge det inte blir värre så ska jag nog överleva. däremot så har jag något att se framemot; resan med hotell till Stockholm och syster yster är inbokad. tyvärr blir det inte förrens i december men den som väntar på något gott!!

1 kommentar:

  1. Hej. Trevlig blogg du har. Visst var det mysigt i Åsljunga. Finns lite bilder här, dock är varken du eller jag med: http://www.asljunga.com/Photos2.aspx?Album=6

    /Stina

    SvaraRadera