my lindskog

my lindskog

2011-10-27

helg

ja i alla fall för mig. har TRE dagars ledighet framför mig och det känns inte helt fel faktiskt. imorgon blir det ändå till att gå upp tidigt eftersom tvättstugan är bokad till o7. har ett helt berg att plöja igenom men när väl det är färdigt väntar belöningen; date med My ute i Häljarp!!

resten av helgen är det inplanerat en hel del saker.. men jag håller dom lite hemliga än så länge och återkommer antingen på lördag eller söndag. en sak kan jag dock avslöja och det är att lördags kvällen kommer tillbringas i soffan för premiären av så mycket bättre. följde inte förra säsongen, tyvärr, men denna gången ska jag verkligen försöka.. det är ju riktigt bra, strålande stundtals till och med.

ps. sista två kilometrarna i motvind Utan musik är ingen hit ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar