my lindskog

my lindskog

2011-10-30

katastrof

höll det på att bli och min sinnesstämning sjönk rejält när jag fick veta att affären vi skulle beställa vagn i ska lägga ner och har total utförsäljning. dagen efter begav sig ändå jag, älsklingen och Carina till Ystad och babyproffsen. snabbt kunde vi konstatera att vi inte var dom enda och mitt mod sjönk ännu mer. väl inne i butiken, till vår stora förvåning, stod Vagnen kvar och dessutom var det 20% rabatt; det tackar man väl aldrig nej till?! då var det nästan värt att köa i 1 timme.. så nu ska vi bara ordna med en hård lift, för med vår boende-situation har vi kommit fram till att det nog blir smidigast så.                                             något som inte alls blev katastrof var Svenns projekt för helgen: tapetsera lådor till vår nya hylla. dom blev så himla fina, precis som jag tänkt mig så jag kan inte vara annat än Supernöjd!!

nu ska jag baka lite scones, plocka fram massa gott pålägg och sen blir det mys i soffan. ikväll får det nog bli vem kan slå filip och fredrik i brist på annat.

ps. så mycket bättre kan inte bli mycket bättre, längtar redan till nästa lördag ds.

IMG_0099 IMG_1291

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar