my lindskog

my lindskog

2011-10-19

igår

gick premiären för höst-löpning på riktigt, även om det mer är jogging (eller luffsande) som gäller numera. vädret i Landskrona igår var grått, mulet, blåsigt och så lite regn på det. inte mitt dröm-löpar-väder men just nu är jag så glad varje runda jag avverkar och att det känns bra både under men också efteråt. till helgen är sista tävlingen inbokad, om man inte räknar med nyårsjoggen med löparklubben (men då kommer jag väl garanterat att få gå?!). fast jag håller tummarna för att luffsandet kan fortsätta några veckor till!!

idag ska jag försöka klämma in en joggingtur mellan alla fixar-grejor jag har för mig. EN ledig dag och jag tänkte vara duktig och få gjort lite sånt viktigt inför graviditeten: posta papperna till försäkringskassan (måste bara handla kuvert, frimärke och kopiera dom), ringa familjeenheten så att vi kan skriva på faderskapsintyg och kanske försöka ordna med barnvagnsförråd.. busy busy busy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar