my lindskog

my lindskog

2011-10-14

ledig fredag

men ändå så mycket att göra. det började med frukost i sällskap av min puttifar via radion. tydligen så var den lilla linslusen gäst-sidekick i morgon i P4, helt opartiskt så tycker jag att han var jätte duktig!! smakprov hittas på: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4185&artikel=4746971

sedan så bjöd mor på lunch i stan och där efter blev det lite shopping. har insett att jag inte kan vänta till i vår med att köpa nya löparskor, som jag hade tänkt mig. dels för att där inte är så mycket dämpning kvar då dom är Väl använda (>800km) och  dessutom blir jag inte blir lättare. därför är skorna med stort S nu inhandlade (nike air pegasus +28 breathe). tänkte faktiskt ta mig en liten testrunda nu under eftermiddagen. ikväll blir det en sväng ner till kulturnatten, för att avsluta med pizza, film och godis.. perfect friday med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar