my lindskog

my lindskog

2009-01-29

release me

från mig själv, tänk vad skönt det hade varit om någon bara hade tagit över ibland;
att man bara hade kunnat släppa allt, istället så fixar och donar någon annan åt en..
så att saker ändå garanterat blir gjorda i ens frånvaron.

lite så var det igår när jag fikade med maja; alldeles för länge sen vi träffades (förlåt gumman), men det var så skönt och befriande.. hon är så ärlig och vi känner varandra utan och innan så hon får gärna styra och ställa lite över mig. för då Blir sakerna gjorda!!

men lite har jag ändå uträtta: vi har sökt lägenheter, förhoppningsvis ska vi på en visning på onsdag, efter mina Två arbetsintervjuer.
sen så har det varit lite friskis, lite praktik, Mycket pendlande men det innebär ju också att man kan läsa pocketböcker. dagens boktips blir därför champagneflickan - en svensk strippa berättar av Caroline L Jensen.

som sagt så är jag inte så duktig på hus-sysslor så nu ska jag iväg och handla tacochips för Andra gången, var den första påsen blivit av vet jag inte; inte kan jag väl ha tappat den? antagligen så packade jag inte ens ner den ifrån bandet när den var betald.. för det är jag Nästan säker på att jag gjorde!!

1 kommentar:

  1. Snäckan. Hoppas allt är bra. Allt för långt tid sedan vi sågs.

    Tittar ni på lägenhet tillsammans? Vad kul=)

    SvaraRadera