my lindskog

my lindskog

2009-01-14

what a waste

med christian walz tar första platsen över dagens låt, tätt följt av lykke lis i'm good, i'm gone.

varit en ganska soft dag idag, fast jag har ändå hunnit med mycket:
lagom lång sovmorgon följt av TV-frukost; sjukt länge sen jag satt uppkrupen i soffan med macka och tittade på TV innan 09.. tja på morgonen över huvudtaget!
efter det så var det träning, ganska skönt att få "det gjort" på morgonen så kan jag mysa med älsklingen ikväll.
sen så var det solning, dusch och lite facebookande innan jag begav mig till lilla syster kanin. lunchade tillsammans med henne och Tess på Maddes; så fint dom fått det nu, me like!

när den stans näst bästa varm choklad var uppdrucken så hade cykelaffären öppnat igen och mim kunde betala och hämta ut sin cykel. sen cyklade vi alla tre ut till ÖB, där det inhandlades lite allt möjligt.
eftersom jysk ligger såå nära så blev det en liten sväng där med; Där inhandlade jag en fin fin yogamatta.. så nu ska här tränas!!

fast inte N nu, jag har ju gjort mitt för idag. nej nu ska jag väcka älsklingen som somnat brevid mig så vi får se klart på the love guru, eller så kryper jag ner brevid han och myser lite Innan vi tittar klart på filmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar