my lindskog

my lindskog

2009-01-13

frukosten i min ensamhet..

är snart avklarad, känner mig riktigt duktig eftersom jag åt Så mycket; både tekaka Och crunchy musli.
Givetvis så blev det ett Stor glas oboy, med mjölk :P

ännu en dag med bara seminarium och examinationer i skolan, känner inte riktigt för det idag heller
men igår blev det ju bra så det blir det säkert idag också!!
det tråkiga är bara ombyggnaden på lunds station, och andra sidan så behövs de.. så
go skånetrafiken eller vem det nu är som står bakom det, skaffa nu lite fler tåg, eller i alla fall längre!!

ska väl se till att komma in i duschen så jag kan komma med bussen, det är ju inte så att den väntar på mig precis.
kan berätta att ikväll blir det terminens första medelpulspass, med motionärer..
så håll gärna ena tummen Lite för mig.. eller kom och stötta mig vet jag!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar