my lindskog

my lindskog

2009-01-27

housewife

känner jag mig lite som; lagar mat, handlar, diskar (med mina bara händer) och pysslar om min lilla älskling.
allt detta för att Han ska ha det så bra som möjligt; sen att jag inte alls kan laga mat, ställer disken för att självtorka och hellre är på friskis än pysslar om är ju en annan sak.. men jag Försöker!!

lite annat har jag ju också hunnit med sen sist:
praktiken i billesholm har börjat. förutom att det innebär tidiga morgnar och en resa med skånetrafiken, inklusive 3 byten, så är det Bra.
än en gång fick jag en jätte bra handledare, och det är ju trotts allt det viktigaste.. men även resten av personalen är bra så jag klagar verkligen inte.

har även varit gästledare på FriskisSvettis i ängelholm igår på danspasset; första gången i ängelholm någonsin. passet gick jätte bra, en stor kram till alla motionärer som kämpade fast att det var Trångt och varmt. dom var jätte duktiga och komplimangerna efteråt gick rakt in i hjärtat.. än en gång tack!!

har även börjat använda CV jag gjorde på platsnytt och sökt några sommarjobb idag, det gick knappt en timme så ringde ängelholm och ville att jag skulle komma på intervju *wiie*. min första arbetsintervju, så lite nervös är jag allt men gud vad roligt det ska bli; känns lite vuxet.

nu ska jag slänga mig på cykeln, hem och hämta dom röd och vita kläderna för att åka vidare till friskis för att hålla medel puls-passet. sen så ska jag väl försöka hinna med att handla lite så älsklingen får mat..
imorgon är jag ”äntligen” ledi;, så det innebär Sovmorgon, fika/skvallra med maja (och mycket finns det att prata om) och sen ska jag väl få in träningen där någon stanns.. om jag kanske skulle ut och springa?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar