my lindskog

my lindskog

2009-01-18

nästa gång ska jag bara vara tyst

istället för att berätta för Alla att jag börjar bli frisk.. för då kan man ge sig fanken på att man blir sämre igen;
efter att ha vaknat på lördagsmorgonen med en huvudvärk och svimningskänsla som påminde om bakfylla, utan att ha druckit en droppe, fortsatte dagen i en evig berg- och dalbana i feberfrossa; hot n' cold säger jag bara.

idag kändes det åter bättre, nu var jag där igen, tog ändå två alvedon imorse..just in case.
fick gjort massa under dagen, kände mig riktigt bra men hinner bara börja byta om till friskiskläderna så kommer frossan igen! jag vet ju att paracetamol och träning inte är en så bra kombination så det var uteslutet, det var bara att bita ihop och köra..
passet gick jätte bra, jag tackar alla lyckliga och glada motionärer som var där; utan er hade det inte gått.
efter passet var det in i duschen och sen var det nästa dansträning, fast det var inte så lyckat så älsklingen fick komma och hämta mig efter en timme.

här har det blivit lite mackor, te med honung i och Paracetamol.
Allt jag hade behövt nu är lite nässpray.. eller syrgas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar