my lindskog

my lindskog

2009-02-08

ett litet steg

emot lägenheten har jag, vi, kommit: kontraktet är på skrivit, börjat kollar och planera (ganska noggrant faktiskt) vilka möbler vi ska ha..vissa är redan inhandlade och så har vi sett ut fondtapet till vardagsrummet.
så Egentligen har vi kommit mer än ett Litet steg på vägen!

tyvärr så är det ju annat som får ge vika, t.ex. skolan.. skönt att det inte är sååå långt kvar och nu tycker jag ändå att skrivandet har kommit igång, så flytter det bara på blir nog arbetet klart till på tisdag. eller rättare sagt: det Ska bli klart!!

lilla syster kanin har varit hemma mycket i helgen, det gillar jag. och i veckan har vi redan bokat in några dagar då vi ska ses så den kvoten ska det nog inte bli svårt att uppfylla.
en annan kvot som nog inte heller blir Så svårt att fylla upp är träningskvoten/pass-hållar-kvoten; två egna pass plus att monica är på semester (skidsemester så lite avis är jag så klart) så får ha ett extra danspass.. men sånt gillar jag så jag klagar inte...

har redan hittat en låt som jag ska ha till nästa danspass, melodifestivalen är bara för bra; i alla fall i syftet att hitta musik, rörelser och lite annat bra att ha..
skulle bara försöka få in en riktigt melodifestivalen-tjejkväll, eller vad säger du Emelie??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar