my lindskog

my lindskog

2009-02-16

deckar måndag

sitter och kollar på CSI N.Y, riktigt bra serie. och andra sidan tycker jag det om dom flesta kriminalserierna. kanske är det för att jag alltid lyckas lista ut vem mördaren är innan det är slut. ända felet är ju att efter jag gjort det så ändrar dom slutet, och handlingen, så att mördaren är någon helt annan..

efter lite tv-tittande är det nog sängdags, med en riktigt bra bok så klart. har varit hemma i morfars bibliotek där hittade jag uppföljaren till svart eko – svart is, så den ska jag börja på ikväll tänkte jag. ska försöka att hålla mig vaken till älsklingen kommer hem från jobb, tyvärr är det inte förrän vid 23-tiden och eftersom min klocka ringer 4.55 imorgon så tror jag inte riktigt på det själv faktiskt..

känns lite synd bara; han var mer sovande än vaken när jag gick i morse och det blir antagligen tvärtom ikväll när han kommer hem. fast jag ser en ljusning; på fredagkväll är det vi, god mat, lite vin, let’s dance och Mys.. (vuxet va?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar