my lindskog

my lindskog

2015-05-06

med risk

för mycket gnällande här på bloggen så svär jag inombords över att min kropp verkligen inte vill samarbeta; det blev inga intervaller utan istället snorande, febertoppar och vågrättläge så fort tillfälle gavs.. inte direkt den optimala uppladdningen för ett maraton (men jag har ett svagt minne av att det blev något liknande förra gången) och kunde liksom kroppen inte synka sig med den andra vilan!!
känns lite som att ödet, eller kroppen, försöker säga mig något.. men vet du vad: ge mig ett maraton med en tid under 4h så slipper du springa fler sen. deal?

4 kommentarer:

  1. vilken vagn har du och vad tycke du? eller skulle du rekommendera någon annan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Till storebror hade jag en Teutonia Spirit S3; super bra både som löpvagn och till vanligt.. när barnet är litet!! Vi upplevde när han blev större och använde sittdelen framåtvänd att hjulet lätt vek sig/tog i, om detta beror på att vi använt den MYCKET kan jag inte svara på.
      Till lillebror har jag därför använt bugaboo donkey, fungerar om man låser framhjulen men går ju inte att jämföra med Teutonia'n (eller en liknande löparvagn).
      Hoppas du haft någon nytta av svaret, som är skrivet ur ett löparperspektiv för som vanligvagn är donkeyn lätt bästa!!

      Radera
  2. Som jag känner dig så skulle du istället sikta på 3:50 på nästa mara...

    SvaraRadera