my lindskog

my lindskog

2015-05-10

ett inlägg

helt olikt det förra kommer här..
helgen har varit underbar ❤️
började med ett kvällspass på jobb tillsammans med trevliga kollegor, som hade gjort mumsig fruktsallad till oss!!
löparmässigt har jag fått ihop en hel del kilometrar. i lördags började dagen med ett intervallpass, för att endast ha druckit ett STORT glas oboy är jag sjukt nöjd. för att kunna pressa tiderna ytterligare får nog någon springa med mig IRL och inte bara en träningsdjävul på axeln.. eftersom upp- och nedvarvning var 2,5km var kunde passet summeras till strax under milen. idag var det långpass inplanerat, 15km minst hade jag tänkt mig. tack vare det fina vädret och vetskapen om att F hade hjälp av moster & farbror hemma blev det en lite omväg hem. känns sjukt skönt att "bara så där" kunna springa en halvmara!!

har också tankat på familjemys-kontot denna helgen; bullfrukost på Hornsgatan, övernattning på Österlen och spontanbesök av ovan nämnda syskon❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar