my lindskog

my lindskog

2012-01-12

undrar

om vi övergått till EN årstid här i Sverige, nämligen Regn?! jag fick i alla fall ingen inbjudan till den folkomröstningen.. och jag borde ju ha fått Minst två!?! hade kanske inte gjort så mycket om jag hade kunnat krypa upp i soffan med en bra bok eller film men nu kan jag ju inte det. först är det barnmorskemottagningen som gäller och sen ska jag Äntligen få klippa mig.. så jag har ju inte så mycket till val än att trotsa värdet!!

ett väldigt rännande till mottagningen blir det. vi var ju där igår också då första delen i föräldrautbildningen hölls, det var ganska intressant. hoppas bara att man hinner gå på alla träffar.. samtidigt som det inte hade gjort mig något om det Inte blivit så, för det hade ju i sin tur inneburit att vår lilla larv kommit (och jag är av med den otympliga magen)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar