my lindskog

my lindskog

2012-01-13

premiär åkt

nya busslinjen, 5:an, här i stan och har nu en aning bättre koll på var den går. det är inte alltid så lätt att förstå exakt var hållplatserna är utifrån busstabellen. min endhållplats blev coop eftersom det skulle inhandlats massa gott till ikväll; girls night only!! det enda jobbig var att bära hem eländet, och att det så klart blev kontroll.

nu ska jag vila lite innan det blir till att städa undan lite. får bege mig ner till stan där jag ska inhandla alkoholhaltig dryck till dom som önskar det, och ett nagellack till mig (gud vad jag Ä L S K A R att få måla naglarna igen). tänkte också försöka hinna med att hälsa på morfar som fått komma till LiL, blir väl ev. en sväng upp om 4:an först för att se så dom sköter sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar