my lindskog

my lindskog

2012-01-01

summering av 2011

det blev en semester i början av året tillsammans med älsklingen. som en bonus fick vi, och lillasyster med respektive, följa med föräldrarna till solen under en vecka i höstas. det var inte bara varmt och skönt utan även väldigt trevligt; tack än en gång.                                                                                                      det har blivit några besök i Kävlinge. tyvärr har inte Hörby-folket lyckats ta sig till Landskrona och vet inte om jag ska hoppas på ett besök under det kommande året?!                                                                                                                på jobb har skratten blandats med gråt (det sistnämnda mest när Frida slutade). jobbåret har ändå avslutats starkt med en återvänande Linda och två nyförvärv Elin och Lilliann. måste vara galen som trots detta går på ledighet..                      träningsmässigt så blev det totalt 1029,7 löpta kilometrar. tyvärr fattades det 49,2km för att springa mer än min kära moder.. kanske har jag en chans 2012 då hon ska göra tjejklassikern?? det blev inte heller något maraton utan det satsar jag nog på till 2013. däremot så blev det personbästa på både milen (under 45min) och halvmaraton (1:45:xx) så löparåret går egentligen inte att klaga på!!

inför det kommande året så väntar m a s s o r av omställningar, mest positiva sådana. ska förhoppningsvis också återfå lite rutiner, då främst när det gäller träningen, men även skapa helt nya när vår lilla familj ska utökas; ♥.                  så det är med förtjusning och lycka (kanske också en aning nervositet) jag ser fram emot 2012!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar