my lindskog

my lindskog

2012-01-10

återblickar

sedan sist. fredagen bjöd på sol och underbart löparväder. tyvärr kan jag inte springa, eller ens jogga, utan det fick My och Lina stå för. och det gjorde dom utomordentligt Bra; duktiga adepter jag skaffat mig!!

fredagkväll tillbringades med mys hemma. in till staden hade My med familj tagit sig och det blev både tacos, dipa, skratt, skidskytte och barnprogram. någongång däremellan under dagen hade jag och älsklingen varit på IKEA. därför började vi lördagen med att sätta ihop ett skötbord och en spjälsäng. vi blev riktigt nöjda och nu är rummet färdigt, det enda som fattas är en liten larv!!                    resterande timmar av lördagen tillbringades i soffan framför tour de ski, och på kvällen var det nostalgi med Gladiatorerna.

innan vi njöt av tour de ski på söndagen, som denna gången bjöd på spänning på hög nivå, blev det en tur ut till coopen och inhandlade av nödproviant för kommande vecka.

igår var planen att måla om naglarna men istället, efter att jag träffat mor på stan, snyltade jag in mig på lunch hos mormor. därefter följde jag med ner till Lund och det var skönt att inte behöva hälsa på morfar på IVA. dessutom träffade jag två gamla (för det är ju nästan två evigheter sedan vi tog examen) kursare på MAVA.

idag har jag fått målat naglarna och nu ska jag göra mig redo för ängelholm och Frida; me like a lot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar