my lindskog

my lindskog

2012-01-16

efter

andra löppasset med adepterna igår längtar jag tills det blir dags för mig att börja springa igen, mer än någonsin. återigen så var det Perfekt löpväder; några minusgrader, sol och vindstilla. tyvärr så var det bara My från adeptsidan som deltog, däremot var två frilansare med (mycket riktigt, våra respektive).. men alla var än en gång riktigt duktiga!!

idag har jag inte gjort allt för mycket. laddar inför andra delen av föräldra-utbildningen som börjar om en timme. har dessutom försökt få tag på Q-Park för att höra om en parkeingsplats; hur glad blir man när man suttit i kö i drygt 30min. och sen får höra att dom inte har en parkering där?! jag kan ju nästan se skylten ifrån mitt fönster och vet andra som kontaktat dom angående parkeringsplats..   än en gång blir jag sugen på att springa, en av-aggressions-runda hade INTE suttit helt fel nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar