my lindskog

my lindskog

2011-04-26

igår

startade tävlingssäsongen, för mig i alla fall. går resten av säsongen som igår så väntar det mig ett Riktigt bra löparår; nu igen!! förvisso var det endast 6km men jag var minst lika trött som efter längre lopp, för man springer ju med en helt annan fart än vid långloppen.. och snabbt gick det: ny personbästa på min/km och min tredjepalts är jag faktiskt riktigt nöjd med!!

jobb närmar sig, har riktigt många kvällar nu (TRE med andra ord) samtidigt som älsklingen jobbar dag. tiden till det är dags att bege sig till LiL tänkte jag försöka plocka undan och organisera om i hyllor och lådor så att förhoppningsvis Allt får plats.. tror det kan bli bra; och då inte bara i teorin!!

dessutom har jag Äntligen fått klippt mig. blev ingen ny frisyr men den behövdes trimmas till eftersom det var alldels för länge sedan senast. håret var, eller kändes i alla fall, Hur långt som hellst..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar